O koktajlach

Koktajle powinny być spożywane przed, a nie po posiłku. Dzięki temu składniki koktajlu ulegną maksymalnemu wchłonięciu do organizmu.

Dzięki dużej dawce enzymów, witamin i antyoksydantów koktajle odnawiają komórki organizmu i pozwalają na tzw. detoks - pozbycie się substancji toksycznych z organizmu.

Do koktajlu dodaj Piwniczankę, a wzbogacisz go o magnez i wapń w naturalnej, dobrze przyswajalnej postaci.

Koktajle to świetny sposób na pyszne przemycanie nielubianych warzyw do diety dzieci!

Zastrzyk energii zagwarantuje dodanie do koktajlu bananów, migdałów, czy rodzynek.

Jeśli chcesz wzmocnić odporność, wybierz koktajle z dodatkiem cytryny, czarnej porzeczki, kiwi lub aronii.

Koktajl o zdrowe tłuszcze wzbogacą siemię lniane, nasiona chia, awokado, sezam czy pestki dyni.

Przyrządzając koktajl owocowo - warzywny pamiętaj o odpowiednich proporcjach. W koktajlu powinno znaleźć się 60% owoców i 40% warzyw.

Zielony koktajl utrzyma swój soczysty kolor dzięki dodatkowi zdrowej spiruliny.

Do koktajli używaj składników kupionych na lokalnym targu lub u zaprzyjaźnionego rolnika. Będą zdrowsze niż te z marketu.